torsdag 1. januar 2015

Velkommen 2015!

Hei og godt nytt år!

2014 ble et altfor hektisk år for å kunne starte en blogg, og jeg måtte innse at det ikke var tid for det akkurat da. Men bloggeren i meg ligger fortsatt og bobler i magen, så jeg har ikke gitt opp dette prosjektet enda. Og hva er vel bedre enn å komme med et innlegg den aller første dagen i 2015??

Jeg ønsker fortsatt å dokumentere den veien vi går, og når sant skal sies har ikke 2014 brakt oss så mye nærmere målet. Månedene var mer preget av to skritt frem - ett tilbake-praksis. Derfor har vi heller ikke merket store forskjeller i hverken det ene eller andre siste året. Men det vi har gjort, er at vi har tilegnet oss mer kunnskap, og vi vet enda tydeligere hva vi vil og hvordan vi skal få det til. Og det er den reisen jeg ønsker å dele med andre, og forhåpentligvis inspirere andre til å gjøre noen av de samme valgene som oss.

Mine/våre mål og ønsker er formet som nyttårsforsetter og lyder slik:

- Få bedre selvtillit
- Få mer tid
- Få bedre helse
- Få mer orden
- Få bedre økonomi
- Bli grønnere

Under hvert av disse punktene ligger flere delmål og jeg er i gang med å skrive ned tiltak som må til for å nå disse målene. Og de fleste av disse underpunktene knyttes til tiltak for å gjøre hverdagen grønnere, renere og mer naturlig. Nettopp det vi er ute etter!
   Forhåpentligvis vil tiltakene under punktet om bedre helse gi gode resultater, for det er det vi ønsker oss aller aller mest!!

I dag starter vi med blanke ark og håper dette året vil bringe masse positivt til både oss og de rundt oss!

Klem, Anneline:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar