fredag 9. januar 2015

Ukas tips - Pomp de lux

Jeg har tenkt å lage et mer omfattende innlegg om trygge og økologiske klær, da spesielt til våre små barn.

Men som ukas vil jeg gjerne tipse om klesmerket Pomp de Lux. Det er et dansk merke som utelukkende selger klærne sine på nettet, eller gjennom salgskonsulenter på "homeparties". Jeg er veldig glad i dette merke. Jeg liker kvaliteten, utseendet, fasongen og det at de kontimuerlig jobber mot å gjøre klærne mer miljøvennlige. Langt i fra alle klærne deres er økologiske, men de har startet med det man har innerst. Undertøy, pysjer og strømpebukser ( som jeg er veldig fornøyd med) er bltt økologiske. I tillegg har de flere plagg som er Øko-tex-merket, noe som også sikrer produksjon uten farlige stoffer. I denne kategorien finner du bukser, gensere, sokker, tightser, t-skjorter, bodyer og jumpsuits.
Og det beste av alt; Det er 40% avslag på det aller meste akkurat nå! Så løp og kjøp!
Her er hjemmesiden deres





2 kommentarer:

  1. https://www.facebook.com/groups/1561065497513267/ Vil tips deg om denne gruppen :)

    SvarSlett